söndag 10 februari 2008

En bild kan säga så mycket.

Kolla bilden här nedan. Mannen med "röret" i handen jobbar på TV8 och kallas Ljus-Larsson. Damen i stolen heter och kallas Anitra Steen. Anitra är gift med vår förre statsminister, som kallas Göran Persson.
Hade Göran suttit vid makten när bilden togs, tror ni då att Säpo släppt en man med den blicken och ett "rör" i handen så nära på Görans fru?


Det skulle dom gjort. Larsson är världens snällaste.
Jag delade rum med Larsson i somras när vi var och spelade in på Marstrand. Inte en enda gång försökte han mörda eller klubba ner mig.
Den enda gång det blev lite märkligt var när Larsson en morgon frågar "Runkade du inatt?". Jag svarade "Nej". Något jag hade svarat även om fallet varit sådant.
Då säger han "Det är inget att skämmas för Magnus. Behöver man runka, så behöver man".
Tack Larsson för dom orden. Jag bär dom med mig vart jag än går.

/Magnus

1 kommentar:

Godiva sa...

Ha ha! Vilken fantastisk bild!!!